Weekend

Igår efter min träning åkte jag till hjärtat.
Vegard hade match och när det var 4 min kvar och det stod 2-0 till dom andra,
så gjorde han 2 mål så det blev förlängning och dom vann matchen, bästa Vegard (:
Vi handlade kiwi sen till mig och sen kollade vi på criminal minds som var äcklig :S

Idag vet jag inte riktigt vad som kommer hända, kanske träffa Uffe om han vill.
Annars ska jag nog övningsköra lite och titta på tv hela kvällen.

Imorgon är det sista handbollsmatchen och det kommer bli kul.
Hoppas på mycket folk som hejar på en som vanligt.
Efter det ska vi äta i Norrtälje och sen lagfest hos Johanna, åh vad roligt (:


Om jag kunde dra tillbaka tiden så skulle jag göra det, för jag vet bättre nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0