Att välja att inte vara lycklig är svårt!

Jag kan inte göra någonting rätt! Jag är så jävla värdelös!
Jag har alltid undrat hur fan du kunde vilja ha mig..
Men nu känns det som att jag gör det ganska klart att du gjorde fel.
Jag ville visa mig själv att jag kunde vara bra för dig,
men jag göra precis allt som gör att jag bevisar tvärtom!
Du är allt, och jag är inget!
Jag önskar att det var lättare att släppa taget om dig,
men att lämna mitt allt och bara gå kan jag inte!
Du säger att jag mår bättre utan dig, men fan heller!
Du vet inte hur det känns, du vet inte hur ont bara tanken gör.
Vi känner inte lika för varandra. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig!
Kanske är det bäst för din skull, men för min del att är som att välja att dö istället för att leva..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0