Cry on my shoulder.

Idag är en helvetes skitddag! En sån där dag som får mig att undra hur cp jag är..
Det är något fel med mig. Och jag förstår hur det kan ha blivit så.
Jag kan inte förlåta mig, jag känner mig inte värd att må bra.
Det går inte en dag utan att jag ser dig gråta floder i min näthinna.
Hur jag fick dig att inte längre vilja leva..
Hur fruktansvärt mycket jag har sårat dig, och jag kan inte gå vidare.
Jag kan inte släppa att jag inte är värd dig längre..
Jag har inte bara svikit dig, utan mig själv också.


Saker som just nu får mig att må dåligt:

- Jag går runt och känner att jag är värd smärtan
- Att jag inte är värd dig för fem öre
- Jag måste ge upp fotbollen helt
- Skolan har gått åt helvete
- Hur besvikna min föräldrar är
- Min fittljumske som inte vill bli bra
- Min huvudvärk och mitt illamående
- Att jag inte kan få det att bli bra mellan oss
- Att jag är rädd att förlora dig, mitt allt


Jag vet att det är svårt för dig att höra mig så ledsen,
att du inte vet vad du ska göra. Men det finns inget du kan göra.
Det måste vara otroligt jobbigt.
Jag vet hur jobbigt det skulle vara om jag hörde dig så nere.
Jag vet inte själv vad jag ska ta mig till, för jag orkar inte mera.
Jag orkar inte gå runt och känna att jag inte orkar med livet.
Jag orkar inte gråta varenda dag, jag orkar inte visa mig stark när jag inte är det.
Jag orkar inte längre låtsas som ingenting.


Jag uppskattar att du fortfarande finns vid min sida, bara det hjälper.
Bara att du lyssnar på skiten jag har att säga få mig att må bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0