Depparnas blogg.

Man måste verkligen bli deppig av att läsa min blogg.
Det finns aldrig något positivt inlägg längre, usch! :S
Och jag själv tänker bara på allt negativt i mitt liv just nu..
Därför tänker jag lista lite positivt som händer i mitt liv:

- Jag ska kanske träffa Jonas idag
- Jag ska spela fotbollsmatch med Riala på söndag
- Jag tar snart studenten!
- Jag ska tjäna en jävla massa pengar i sommar
- Jag ska bli stark som en oxe tack vare handbollens försäsong
- Jag ska till Åhus med Yvonne + till liseberg
- Jag ska antingen vara hemma själv eller åka till sommarstugan
- Jag ska spela i division 1 med handbollen

Även om det känns jävligt tungt just nu så är det ändå mycket roligt som kommer hända.
Det kommer kännas mindre roligt om jag går igenom allt det här utan dig :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0