En riktigt bra dag.

Dagen börjar bra med att jag har sovmorgon till 12.00.
Jag får skjuts till skolan av pappa och lektionen går bra.
Sen ringer hjärtat och vill att jag ska komma ner på stan, självklart!
Han bjuder på glass och vi hänger nere vid ån en stund innan han ska jobba igen.
Medan jag väntar på att pappa ska komma så går jag lite på hm och träffar Hannah :)
Sen när pappa kommer så är vi båda hungriga så han bjuder på kinamat!
När jag kommer hem lägger jag mig och solar 1h och 30 min, mycket skönt.
Senare ikväll ska jag träna, orkar inte men nu måste jag fan ner!

Allt känns så jobbigt, jag fattar ingenting och vet ingenting.
Det är så otroligt svårt, och jag vill inte leva såhär.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0