En riktigt låång och dålig dag.

Igår  började dagen ganska bra med att jag kom upp i tid fast jag trodde jag skulle avlida.
Jag var så trött och huvudet sprängde.. Men jag blev tom färdig så jag hann ta bussen från statoil!
Sitter där med Linette och tänker på hur det ska gå på min projektredovisning och då händer det.
Får det där smset som jag har hoppats aldrig skulle komma, att jag aldrig skulle få beskedet..
Det var otroligt jobbigt att sitta där på bussen och inte kunna göra något för jag måste göra redovisningen..
Så jag väntar på att få gå in din och få det gjort, och det gick faktiskt ganska bra därinne.
Sen var det bara att åka iväg ifrån skolan för att finnas där som stöd.
Det var riktigt jobbigt för mig också allt det där..
Efter det så var jag så fruktansvärt trött, jag trodde jag skulle somna när som helst.
Och då måste Uffe påminna mig att jag ska spela fotbollsmatch sen också :/
Och den gick åt skogen! Vi förlorade med 3-1 tror jag det blev..
Första halvleken gick inte bra men andra gick betydligt bättre, gick in i alla närkamper..
Så nu kan jag i princip inte röra på min högra fot och har sträckt mig i vänstra vaden.
Precis när min ljumsksträckning har blivit lite bättre, även om jag fortfarande har lite ont..
En riktigt jävla usel dag blev det, usch och fy fan!

Idag har jag solat på morgonen och sen städat mitt rum, det behövdes.
Var och handlade med pappa och jag körde dit, det gick ganska bra.
Köpte chokladpudding och vaniljsås och sen chips till ikväll till hjärtat.
Hoppas att han orkar åka hit så han kan titta på eurovision song contest med mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0