Glad att du finns i mitt liv.

Igår kom Puffis hem till mig, blev väldiiiigt glad!
Vi åt en jävla massa godis och chokladpudding :P
Sen så kollade vi på ESC men efter ett tag börjas det snarka.
Uffe var så trött och somnade efter Sveriges framträdande typ :P
Så jag fick ligga där och titta själv och äta chips (:
Uffe åkte hem vid 12 idag, vi gjorde typ inget innan dess..
Tänkte följa med honom till bussen men han skämdes över min klädsel :P
Så jag gick tillbaka hem efter att ha följt med en väldigt liten bit och la mig i solen.
Låg där ca 1 timme innan jag kände att jag skulle börja koka snart..
Syns väldigt tydligt att jag fick färg och det gillas (:
Senare idag ska jag inte göra något, ska nog rensa mitt rum nu på skit..
Ikväll blir det nog tacos och senare hemmagjorde skagen med avocado, mumma!

Jag har världens bästa Ulf Alexander, pusspusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0