I mitten av en hurricane!

Idag har jag solat och försökt intala mig själv att jag är bra på alla sätt och vis.
Att allt kommer att bli bra för mig, och att jag kommer bli lycklig. Gissa hur det gick..
Jag cyklade ner en sväng på rimbo, skulle köpa en sak som jag hade spanat in.
Tänkte överraskas som jag har en tendens att göra, men så var den slut :(
Därför har jag nu bestämt mig för att jag ska åka in till Norrtälje och hitta något liknande.
Tyvärr så vet jag inte om 160 kronor räcker så långt som är allt jag äger för tillfället :S

Just nu är allt åt skogen! Jag orkar inte riktigt känna efter hur allt känns..
Men så fort en enda tanke tänks på det så bränner det i ögonen.
Jag vill bara att det ska vara lätt, men det här är det värsta jag behövt göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0