I wanna make love in this club.

Helgen har varit riktigt lugn faktiskt.
I fredags morgon åkte jag hem från Uffe,
sen så myste jag med familjen och käka kinamat.
Igår städade jag rummet litegrann och senare kom Uffe.
Vi myste och tittade på meet the spartans som sög..
Idag så vaknade jag riktigt tidigt för att vara jag, 09.00
Det var fint väder så jag bestämde mig för att sola mig lite brun.
Låg på stundsmattan i ca 2 timmar..
Sen följde jag med mamma och pappa och handlade.
Och efter det tittade vi på Rimbo och de vann med 4-1 :)

Nu ska jag snart titta på Hammarby - Ifk Göteborg,
och efter det champions league final i handboll :) HEJA KIEL!


TJARRÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0