If anyone can make me a better person it's you.

Det känns redan som att det var flera veckor sen vi sågs,
fast det bara var 2 dagar sen :( Men jag ser dig så fort jag blundar..
Jag undrar om du saknar mig lika mycket som jag saknar dig, förmodligen inte..

Idag var jag hemma, mådde inte bra imorse..
Jag har så svårt att sova nuförtiden, blir bara någon timme.
Det känns som att huvudet ska sprängas när jag vaknar..
Jag har gjort kladdkaka idag, den var riktigt god.
Önskar att jag fick dela den med dig, vet att du tycker om kladdkaka :p
Men jag får väl göra en till när vi träffas nästa gång..

Jag hatar att det känns positivt nu, att det kanske kommer funka.
Jag är så rädd att det ska bli som alla andra gånger..
Kommer jag att klara av att allt går åt skogen en gång till?
Har iallafall börjat må bättre och det känns otroligt skönt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0