It will all get better in time.

Just nu går humöret upp och ner hela tiden.
Ena stunden känns allt bra, och andra som att jag vill dö..
När jag tänker på dig så ler jag, så har det alltid varit.
Det spelar ingen roll att det har varit som det varit,
tanken på dig gör mig alltid glad.
Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag förlora dig.
Tanken på det gör mig otroligt ledsen just nu.
Jag kan inte tänka mig att inte få vila i din famn,
att du inte smeker mitt hår och pussar mig i pannan.
Vem skulle jag gråta ut hos? Jag skulle bli så ensam!
Du är mitt allt, hela min värld!
Det pirrar fortfarande i magen när jag tänker på dig,
jag bubblar nästan över av lycka när jag tänker på att du är min.
Jag känner mig fortfarande som nykär efter 1 år!
Jag vet inte vad framtiden väntar mig, men jag vet att den innehåller dig med mig.
Du är mitt solsken, det som lyser upp mina jobbiga dagar..
Jag älskar dig, mer än någon kan förstå förutom jag själv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0