It's getting harder and harder to breathe.

Idag har jag legat i sängen hur länge som helst.
Sen blev jag hungrig och då tog jag cykeln och köpte thaimat.
Efter det har jag i princip bara suttit här, tänkt på dig, på allt..
Jag har faktiskt pluggat idag, har prov imorgon.
Jag fattar inte hur jag pallade, men jag är jävligt stolt!
Ska även träna idag, bara för att ha tankarna på annat.
Vill helst bara ligga i sängen, äta en jävla massa godis!
Kanske övningskör till Riala, det känns kul att köra just nu..

Jag bara väntar på att hjärtat ska stanna,
det slår mindre slag för varje sekund..



image52
Det här är jag på förra årets skolavslutning, glad som fan och full i fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0