I've stopped breathing.

Depression is the unholy ghost
In the coastal towns of ahead
Though I know a thousand names
I see my only friend
I've got the gun
All I need is ten cents for the bullet
I feel helpless, sleeping at best, waiting for your return
Are you ever coming home?

Mina ögon bränner som så många gånger förr
Kan inte ge upp, kan inte lämna allt och gå
Hjärtat bultar hårt i min kropp, som om det vill ut
Smärtan är outhärdlig, den vill aldrig försvinna
Åh snälla ge mig något för att det ska kännas bättre
Jag har varit så otroligt stark, men nu klarar jag inte mer
Jag skrek tills luften tog slut, önskade att jag skulle sluta andas
Jag klarar det inte utan dig, men nu blir jag så illa tvungen..
Jag älskar dig, det kommer alltid att vara så mitt hjärta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0