JOBB

Idag har jag varit ledig från skolan, hade ingen historia..
Gick upp tidigt igen för att vara jag, 09.30 :P
Har käkat frulle och kollat tv bara än så länge..
Vaknade dock med igentäppt hals så att säga, kunde inte svälja :S
Lär inte bli några tester för mig med handbollen idag, tråkigt men..
Vill få dom gjorda och det skulle nog gå ganska bra, ända tills styrkegrejerna testas :P
Hoppas att jag inte blir sjuk bara :S
Senare ikväll har jag blivit bjuden hem till hjärtat.
Det blir fotboll idag hehe :P Heja AIK :P


I sommar blir det bara jobb jobb jobb.. Ska jobba i princip varje vardag,
alla veckor förutom 4 och då ska jag jobba hela september också förmodligen..
Det bli tungt eftersom jag ofta får jobba över till kl 18.00 istället för 16.30 :/
Och att sitta vid datorn i 9 timmar är inte så roligt.. :S
Har även chans att få förlängning av jobbet om jag skaffar körkort..
Det skulle jag gärna vilja eftersom jag får bra betalt!
Men vet inte hur jag ska hinna osv..

Men jag har iallafall ett jobb och har räknat ut att jag kommer tjäna ca 40 000 i sommar.
Det kommer vara sååå värt det när jag har dom pengarna på kontot!
Det värsta är att jag inte hinner träffa Uffe så mycket :( eftersom jag har matcher på helgen,
och träningar direkt när jag kommer hem :( Hur ska jag hinna träffa han överhuvudtaget?! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0