Our love is stronger than any drug!

Valborg:

Jonas och Mimmi kom förbi och gick med oss till Pontus.
När vi kom dit hade alla andra kommit förutom Pontus flickvän.
Vi väntade på att maten skulle bli färdig sen käkade vi.
Satt ett bra tag och bara snacka massa skit :P
Jag och Johan hade kul åt Erik när han sa; Moskito..
Kan ha berott på att vi inte var så nyktra :P
Senare så drog vi till trädgårn där vi var typ 10 minuter.
Alla drog till Biloch på efterfest men jag och Uffe gick hem istället..

1:a maj:

Jag och Uffe hade varit tillsammans ett år på valborg.
Det firade vi denna dag med att äta en romantisk trerätters middag med ljus osv.
Till förätt åt vi lufttorkad skinka med melon och keso.
Till huvudrätt åt vi biffgryta med ris.
Och till efterrätt åt vi Uffes goda panacotta :)
Det var helt underbart och det blev en bättre 1årsdags firade än vad jag föreställt mig.
Det behövs inte så mycket mer än att få vara med varandra..

2:a maj:

Vaknade tidigt av att Uffe pussar mig på kinden när han går upp för att fixa sig och jobba.
Somnar ganska snabbt och sen vaknar jag igen när han ska säga hejdå och gå.
Kändes tråkigt att inte få ligga kvar i sängen med honom ett tag men han är duktig :)
Sov ett par timmar när han hade åkt och sen gick jag ner på stan ett tag.
Köpte lite stuff och sen åkte jag hem till min kära bror :)
Nu väntar jag på att mamma ska komma hem. Vi ska käka kinamat :D
Det känns ganska skönt att få vara hemma och spendera tid med dom.
Blir inte så mycket sånt pga träning, matcher och Uffe..
Saknar dock Uffe redan :S
Önskar jag kunde sova bredvid honom varje natt, det finns inget bättre <3


Bilder på förrätten och huvudrätten;
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0