Skitväder!

Igår träffade jag Jonas. Vi åt mat och fiskade, sen tittade vi på film och pratade.
Det var jätteskönt, han förstår verkligen känns det som :)
När jag kom hem gick jag och la mig direkt, jag var så jäkla trött.
Vaknade imorse 12.00, usch på mig :/ Då fixade jag mat.
Jag åt i princip ingenting eftersom jag började må illa direkt :S

Just nu känner jag för att shoppa en helt ny garderob med kläder!
Det är lite svårt när jag äger 65 kronor just nu..
Jag vill ta med mig Jossan för hon har så fina kläder!
Hon kan hjälpa mig lite så att jag blir något sånär fin som hon i sina kläder.
JosephineIlola.blogg.se


Kommentarer
Postat av: lovisa

här snöar det!

2008-05-17 @ 13:44:32
URL: http://lovisamelin.blogg.se
Postat av: Jossan

alltså, är du lite söt eller! fattade inte att du menade mig först. vad glad jag blir. :)

2008-05-19 @ 21:16:56
URL: http://josephineilola.blogg.se
Postat av: Elin

Hihi ja men jag skulle verkligen vilja ha hela din garderob faktiskt! :$

2008-05-20 @ 12:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0