Snorflicka.

Vaknade imorse av att jag nös och sen vaknade igen av att jag fick meddelande av hjärtat.
Hade feber igår men hade inte lika mycket nu, känner mig dock så jävla slapp i kroppen.
Har nyst ca 70 gånger hittills, ganska skönt iofs..
Idag har jag inte gjort så mycket. Jag lagade dock mat på det som fanns hemma, riktig kock!
Saknar Uffe så jävla äcklig bajs mycket, och ändå har jag träffat honom 4 dagar i rad :S
Jag vill bara ta bussen hem till honom nu! Ska nog lägga mig i sängen för att få känna hans lukt..
Det blir ingen träning för mig idag, skulle verkligen behöva det egentligen, missat så många..
Jag får helt enkelt titta på fotboll idag och försöka bli frisk, men det blir nog skola imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0