Ulf Alexander Pettersson.

Att vakna till av att du lägger dig närmare, lägger dina armar runt mig,
känna hur värmen stiger i min kropp, smeker min hud, är helt underbart!


Det kändes som att vi inte hade setts på flera veckor.
Det pirrade i hela kroppen och kunde inget annat än le.
Det du gör med mig är helt otroligt. Jag är så jävla lycklig i din närhet!
Jag hoppas att du förstår att du får mig att må bättre.
Utan dig skulle jag inte klara av allt det här.
Jag önskar verkligen att du kunde känna hur det känns i mig när jag är med dig.
You´re still the only one for me

Ulf Alexander, lämna mig aldrig! Jag vill aldrig behöva tappa den här känslan.
Jag vill ge dig min kärlek, och jag vill få din.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0