Vilken dag.

Idag har jag varit i skolan. Det var roligt på religionen.
Vi pratade om döshjälp och självklart så spårar vi!
Catharina berättar att i holland har dom en klinik för dödshjälp.
Då säger Nicklas; Om jag skulle få dödshjälp så vi jag hoppa från ett plan.
Han ville självklart dö på ett coolt sätt :P
Sen funderar vi och undrar om de har dödspaket och vad som skulle ingå i det.
I Nicklas fall skulle det ingå begravning,
och la man till en peng så skulle dom sopa upp resterna efter kroppen HAHA ;D
Efter det hade jag matte och vi hade bara betygssnack idag, jag skulle få G.
Vi fick sluta efter snacket som jag åkte med 10.50 hem, superskönt!

Nu sitter jag och hoppas att molnen lättar och att det inte ska regna.
Jag ska nämligen spela fotbollsmatch senare ikväll och hatar regn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0