Bästa

Jag hatar verkligen matte, fy fan i helvete!
Jag är stolt när jag klarar saker som är svåra för mig,
men att jag verkligen försöker tills jag får ut talet.
Men jag blir så jävla arg när jag aldrig klarar det!
Som tur var så ringde jag Uffe och han hjälpte mig.
Kände mig dock riktigt värdelös för han får det att vara så lätt.
Och det är ganska lätt, när man väl förstår hur man ska göra.
Jag blir bara arg att jag inte kan lista ut det själv!
Han hjälpte mig så att han inte hinner göra allt han ska idag, förlåt :(

Nu är jag lite nöjd för jag har pluggat ganska mycket idag, på födelsedagen.
Finns det ett bättre sätt att spendera den på än att höra uffe skratta åt mig?! NEJ :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0