Dagen

Igår var en riktigt misslyckad kväll, men idag blir det mycket bättre.
Det enda trevliga var att träffa Jossan typ, gullunge!
Iofs får jag inte spela matchen men jag får titta och hejja på med Hannah.
Sen senare ikväll ska Flislisa sova hos mig och imorgon tittar på hennes match,
Jag har köpt saker till henne i turkiet, för det är hon sååå värd!
Jag har längtat så mycket efter henne och Jonas när jag var borta,
Jag var tom tvungen att skriva det till dom när jag var borta :P
Jaja det ska bli kul att ge henne det och se henne glad :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

sötnos! detsamma! jag tyckte resten sög, hahah.

2008-11-01 @ 15:41:35
URL: http://josephineilola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0