fittig

Jag saknar att bara kunna slå ditt nummer och ringa, vad det än är, hur jag än mår.
Jag saknar att du alltid får mig att tänka positivt när jag är ledsen.
Jag saknar att du alltid får mig att skratta när jag mår dåligt.
Jag saknar att veta att du är stolt över mig när jag gör någonting bra.
Jag saknar att veta att jag har världens bästa vän som alltid finns där för mig.
Jag hatar att jag måste tänka två gånger innan jag ringer dig,
och att det nästan alltid slutar med att jag inte gör det för jag inte vill vara i vägen mera.
Jag saknar att känna att jag har någon jag kan prata med om allt.

Jag hatar att inte veta vad jag ska ta mig till när jag behöver någon, dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0