Heeelg

Träningen gick jättebra faktiskt, fast jag fick hostattacker hela tiden :P
Imorgon ska jag åka till farmor och farfar och äta fläsk med löksås, sååå gott ;)
Senare på kvällen ska jag nog träffa Yvonne, kanske en sväng förbi jonisen (:
Jag ska spela match på lördag och på söndag så blir lugnt imorgon.
Får se hur det går med min hals, jag var ju orolig för att spela en match..
Jag överlevde träningen idag iallafall så jag överlever nog matcherna också!

Jag ska snart lägga in en bild på min tatuering för er som inte har sett den,
men eftersom jag vill att Uffe ska se den i verkligen först så får det vänta.
Så det blir förmodligen någon gång nästa vecka om jag har tur :P
Och sen vill jag säga att jag håller tummarna för provet imorgon, lycka till =)
Jag är så stolt över dig!

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0