Helooo

Igår hade jag jätteroligt hemma hos roona,
jag skrattade så jag fick ont i magen pga erika :P
Efter det snålade jag skjuts till norrtan av Hannah.
Sov i Norrtälje och sen gick jag på stan en stund.
Jag köpte mig en morgonrock, underkläder och shampo.
Jag förstår inte varför jag köper en massa underkläder,
det är verkligen det sista jag behöver egentligen men men..
Efter det gick jag hem till farmor och farfar och åt köttsoppa.
Nu har pappa och jag handlat och det blir plankstek idag, mums!
Och senare ikväll ska jag spendera natten med Flisan, myspys =)

Glöm inte våran match imorgon 16.00 i sporthallen mot Nacka!

Kommentarer
Postat av: HannaH

Jag klarar inte av att lyssna på tjejen, hon är GALET rolig! ;D

2008-11-15 @ 11:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0