Kommer bli en oförglömlig kväll

Imorse när jag vaknade hade jag ont i halsen och huvudet, inte konstigt.
Jag har alltid det efter att vi har varit hos Anteman, han röker alltid bredvid mig.
Han sitter alltid precis bredvid mig i soffan och puffar så jag får allt i halsen!
Haha men jag tycker om dig ändå Ante :P

Snart ska jag luncha med Krisse på Locanta och hälsa på Yvonne (:
Han ska bjuda mig och sen ska jag få en födelsedagspresent :D
Jag ska hämta ut min penicillin också, så jag blir frisk snart..
När Yvonne har slutat ska vi handla lite på stan.
Sen måste jag hem och hämta grejer och åka till Hannah.
För ikväll har jag bjudit mina närmsta vänner på födelsedagskalas!
Det blir dricka, tårta och en jävla massa skratt med dom jag tycker om mest :)

Bilder kommer sen för det ska jag tvinga Hannah att ta eftersom jag glömde min.
Och hela helgen är fullspäckad så det får ni höra om sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0