måndag

Yvonne hämtade upp mig efter jobbet så åkte vi till sollentuna.
Jag fick inte följa med in så jag väntade i väntrummet.
Precis innan Yvonne var färdig kom det fram en kille och sa:
"Killen där borta, han undrar om han kan få ditt nummer och lära känna dig"
Jag vänder mig dit och säger sen; "EH, NEJ!"
Jag var glad att Yvonne kom nästan direkt efter det så jag fick åka :P
Då åkte vi till täby och tittade på saker till hennes lägenhet.
Hon köpte en present åt mig också, pilgrims halsband och örhängen =) <3
Sen åkte vi till rimbo och gick in på EM och järnaffären.
När hon flyttar kommer jag nästan att bo där tror jag.
Jag bor ju nästan hos henne redan nu, ska dit ikväll efter träningen också :P
Det är så skönt att inte få sova ensam, jag hatar det!

Imorgon fyller jag 19 år, känns inte som det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0