Superhelg

I lördag åkte jag med Yvonne till min match i Tyresö, skönt.
Vi drog på gpsen och klarade det ganska bra dit, bara ett fel :P
Vi spelade lika och jag var väldigt besviken på mig själv, usch..
Efter det blev det gps igen och vi åkte mot Tumba.
Där spelade herrarna och dom utklassade som vanligt.. :P

Igår åkte vi till Yvonnes lägenhet och fixade lite.
Vi lunchade på kinarestaurangen med krisse, ante och jeppe (:
Där satt vi i typ tre timmar, väldigt trevligt faktiskt.
Sen blev det taxi hem till Yvonne för att hämta min dricka :P
Krisse, Ante och Jeppe fick den för dom ville tydligen dricka haha!
Efter det åkte vill till Yvonnes lägenhet igen och fixade och sen tillbaka till Yv :P
Där gjorde vi oss i ordning och sen åkte vi hem till Ante.
Där satt dom och drack och efter ett tag fick vi för oss att vi skulle åka pulka i stormen.
När jag hade gått typ 50m och fått massa snö i ansiktet ångrade jag mig och gick tillbaka :P


En väldigt trevlig helg måste jag säga, men nästa helg blir nog bättre! (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0