Svinig

Sen i fredags har jag har underbart sällskap hela natten av Flisan.
I lördags när hon kom mådde jag så dåligt så vi la oss direkt.

På söndagen spelade hon match mot Rimbo, dom vann med 38:0.
Det var det tråkigaste jag någonsin tittat på, så jävla värdelösa rimbo är.
Dom gjorde nästan 1 mål i minuten första perioden, usch..
Efter det trodde jag att jag skulle dö, jag mådde så jävla dåligt med feber.
Men efter matchen stannade vi och handlade thaimat och åkte till henne.
Där låg vi två och flisan mamma och mådde skit allihopa :P

Igår så sjukanmälde sig flisan och följde med mig när jag skulle tatuera mig.
Det var det värsta jag har gjort i hela mitt liv, men jag lever och den är skitfin! :P
Men jag tror att hela norrtälje har hört mig skrika av smärta nu..
Efter det drog vi donken och så sov jag där igen.

Idag är jag bättre, har ingen feber men hostar som sjutton..
Jag hoppas att den försvinner så att jag kan träna ordenligt på torsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0