Vaknade, i MIN säng!

Eftersom bussarna inte körde igår och Hannah inte tränade sov jag hemma.
Det är första gången på över en vecka, och jag hade glömt hur skön min säng är.
Mina underbara kuddar, mitt mjuka duntäcka som omsluter mig och gör mig varm!
Vaknade sent, 12, såklart.. Det gör jag alltid när jag sover hemma, men inte hos Yv.
Där går jag typ upp 10 varje dag, det är riktigt bra gjort av mig faktiskt :P
Även om det var skönt att sova i min egna säng så åker jag till Yvonne ikväll om det går.
Jag är så van vid att träffa henne varje dag, skratta med henne och sova med henne.
Det har blivit en rutin och jag saknar henne faktiskt redan, hon gör mig alltid glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0