weird

Igår tränade jag fotboll med roslagsbro/bkv, kändes okej.
Så jävla ringrostig men det finns väl i mig någonstans :P
Vi får se hur jag gör med fotbollen, men det var kul iallafall..
Efter det var jag hos Mia tills Yvonne kom hem från Ikea.
Då hämtade hon upp mig och då åkte vi till hennes lägenhet.
När vi tittat färdigt åkte vi och handlade på willys, träffade på Micke.
När vi hälsat och handlat så åkte vi hem och gjorde svingod wok.
Sen åt vi i soffan och tittade på tv, så himlans mysigt.. =)

Idag ska jag åka med Yvonne och ta bort hennes tandställning.
Efter det kommer vi åka runt, kanske till täby eller något annat.
Vi ska nog titta på saker till hennes lägenhet, kul kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0