1 dag kvar

Idag är det fullt upp, ska snart ta mig ur sängen och börja.
Nyss tittade jag på ett sorligt avsnitt av one tree hill..
Det fick mig att tänka på Uffes farfar..
Jag hade tur och hann träffa honom, och det leendet han log,
det var ovärdeligt. Att jag kunde ge honom det, känns underbart.
Jag träffade honom 2 gånger, och jag gråter fortfarande ibland..
Jag önskar att jag hade hunnit lära känna honom, en underbar farfar!

"I wish I could take the pain away, but I can't. And i'm sorry!"

Nej nu ska tårarna sluta rinna för jag har mycket att göra!


jag fick en liten önskan att slå in
men vi har inte gift oss än.. och kommer inte

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det råkade inte vara avsnitt 3 säsong 6?

2008-10-15 @ 13:49:18
Postat av: Elin

ja det var det faktiskt!

2008-10-15 @ 14:23:26
URL: http://elinfrojd.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det fick oss att tänka på samma person =/

2008-10-15 @ 14:49:12
Postat av: E

Jag tänker på det lite då och då, det han sa till mig och det han sa till dig om oss.. jag finns alltid där, det vet du!

2008-10-15 @ 14:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0