6 dagar.

Idag så jag har seatat (var alla ska sitta) på vårat flyg.
Vi valde att vi skulle sitta längst fram. Det är mer benutrymme och nära toaletten.
Vi får sitta helt själv eftersom det är 2 stolar på ena sidan, och tre stolar på den andra.
Sen så satte jag infants (barn under 1) längre bak så vi slipper massa barnskrik i örat.
Nu är det bara 6 dagar kvar och sen bär det av, det är mycket att göra så det går fort.
Imorgon har jag match och sen är det sveriges landslag på tv,
på söndag blir det bingolotto med mamma och pappa,
och sen har jag träningar och jag ska hinna klippa mig och träffa alla som ska träffas.
Och det är skönt att vi åker tidigt på morgonen också, nästan 5 dagar dårå :P
Och vi åker hem sent, jag kommer hem på natten så då har vi en hel dag till..

När jag kommer hem så ska det äntligen hända också,
jag litar på dig Ante, fan om du gör illa mig alldeles för mycket! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0