dagen

Hos farmor var det mys som vanligt.
Det blev kålsoppa, men jag fick prinskorv ;d
Sen smakade jag den och den var helt okej den med.
Hon skämde bort mig i 4 timmar, underbart.
Vi åkte och slängde glas och papper också :)
Farfar kan iallafall gå vilket känns underbart.
Men det är jobbigt och se hur han går runt med rullator..
Han har alltid gått jättebra så det är hemskt.
Sen mår han så jäkla dåligt av all medicin också,
han ha troligen magsår, när ska det ta slut??

Pappa kom och hämtade mig, jag älskar att åka bil.
Jag önskar alltid att vi ska åka flera timmar!
Vi åkte till järnaffären där vi blev kvar ett bra tag.
Jag älskar den, det finns så mycket roliga saker.
Jag hittade rosa penslar som sponsrar rosa bandet, vill ha!
Dom kan jag behöva när jag flyttar hemifrån tänker jag :P

Träningen idag gick superbra, härligt när det gör det.
Men vi fick springa i slutet eftersom vissa var oseriösa..
Jag tyckte bara att det var skönt att ta ut sig till max.

Imorgon ska jag jobba, det ska bli skönt att göra något!
Sen till middag ska mamma göra min favoriträtt från skolan till middag,
italiensk ostsoppa, åh vad jag längtar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0