stalker

Att inse något så fruktansvärt gjorde ont i hjärtat.
Det känns som att jag nästan grät ur mig hjärtat ifrån kroppen.
Tur att du var där, och att jag inte insåg det hemma i min ensamhet!

Imorgon ska jag till naprapaten och jag lite rädd.
Jag har haft så hemskt ont på senaste tiden.
Tänk om det är något jättefel på ryggen,
eller att det inte går att få ordning på! :(
Efter det blir det att fixa grejer inför resan..
Det är bara 3 dagar kvar nu, herregud.

"När du kommer hem så startat ditt nya liv elin, eller hur?"
En orolig mamma som önskar att hon kunde få bort smärtan.
Jag har världens bästa mamma!
Hon betalar en 2 veckors resa för hon vet att jag verkligen behöver det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0