tröttfis

Sitter och är svintrött på jobbet nu.
För en stund sen åt jag kinabuffét, mumma.
Idag sa jag till min mor att jag kunde jobba julafton :S
Får se om det behövs,det var många som tagit ledigt..
Jag gör ändå inget på förmiddagen, bara väntar på maten :P
Och kalle anka tittar jag knappt på, bara vissa grejer..
OB blir det ju så jag behöver inte jobba länge.

Idag ska jag träffa en underbar människa faktiskt..
Jag längtar väldigt mycket, får se vad vi gör för något.
Vi myser nog i soffan med en massa godis och idol :)
Imorgon ska vi titta på herrarna, sen spelar jag.
Hannahs tjejer ska komma och titta också.
Dom sa att dom skulle skriva ett plakat med mitt namn :S
Hoppas att jag spelar bra så att dom får se det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0