wihoo

Det gör fruktansvärt ont, och kommer göra ett bra tag.
Men dina ord om hur underbar jag är, hur det inte finns någon bättre flickvän,
hur fin jag är och hur han inte kan hitta någon bättre, får mig att må lite lite bättre..
Du är verkligen bäst, och du vet verkligen hur du ska göra för att jag ska bli glad.

Igår träffade jag Martin för första gången på typ 1 år.
Jag sa att han hade väldigt bra klädsmak,
då sa han att det var tack vare mig haha :P
Jag visste inte ens att han hade fått tandställning :S
Det var kul att träffa honom igen iallafall..

Idag ska jag träffa Jonas, ska blir väldigt skönt.
Jag älskar att få prata med honom om precis allt,
och jag mår alltid bra när jag är i närheten av honom.
Förstår inte hur han gör men så är det verkligen iaf..
Jag ska nog fråga om jag får flytta in hos honom,
så att jag träffar honom oftare och mår bättre oftare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0