besviken

Vaknade för en halvtimme sen ungefär av att mormor kom..
Jag är så trött och jag vågar inte röra på mig och känna smärtan.
Idag är jag så jävla ledsen, grät mig till sömns inatt som vanligt..
Jag är arg och besviken, efter allt jag har gjort för dig!
Men du gör det lätt för mig, bryr du dig så lite?!
Det är liksom egentligen inte värt att lägga energi på,
du bevisar bara att du inte vill ha något med mig att göra så fine..
Jag blir bara arg över att jag funnits där för dig dag som natt!

Det tänker jag skita i idag för idag ska jag inte låta dig göra mig ledsen mer.
Idag ska jag göra massa kladdkaka till mina lagkamrater för vi ska ha möte!
Jag ska känna mig värd något bättre än det här skitlivet jag lever nu,
och ska jag fortsätta att gå vidare precis som du tydligen vill..
Någon kommer att bry sig om mig, någon kommer att finnas där, någon gång.
Jag är värd det, för jag är en bra människa som ställer upp för dom jag älskar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0