dum i huvudet

Ja det är sant, jag är verkligen riktigt dum.
Hur kunde jag tro att någon kunde vara kär i mig och älska mig för evigt?
Finns det någon som kan göra det, skulle inte tro det..
Speciellt inte den person jag kan se mig gifta mig med och skaffa familj!
Jag fattar inte hur man känna såhär för någon, jag hatar mig själv.
Jag har verkligen nått botten, och jag kan inte ta mig upp därifrån.
Jag orkar inte mer och jag vill bara försvinna nu,
för jag kommer aldrig kunna må bra igen och jag klarar inte det här längre.
Hur kan man göra det när det som gav livet mening försvann alldeles för fort!?
Det gör ont att känna att det inte är jag som kommer få en chans, utan någon annan.
Jag kommer aldrig duga igen, fast jag är en helt annan människa..
Jag ska låta dig vara så åtminstone du kan bli lycklig igen

'Cause what I want
And what I need
Has now become the same thing
You've been offering.
As days go by,
I've finally become what you want me to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0