ensam

Helgen har gått bra, jag har ont överallt och typ hjärnskakning men annars så..
Jag stormtrivs i laget och det känns som en andra familj!
När jag kom hem fick jag veta att farfar låg på sjukhus..
Han hade lunginflammation, och när han gick på toa ramla han och bröt lårbenshalsen..
Typiskt farfar, min faster bad om att få följa med och hjälpa men nej han ska klara det själv!
Så jag ligger här ensam och oroar ihjälp mig, jag klarar inte av att förlora honom någonsin..
Känner mig så jäkla ensam just nu, behöver verkligen någon som finns där..
Jag vet inte vad jag förväntade mig egentligen, men jag fanns där för dig hela tiden.
Jag orkar faktiskt egentligen inte bry mig, men det är svårt, svårt att inte bli besviken!
Nu tänker jag gå och sova för jag har varit uppe sen 6 och inte sovit mycket alls.. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0