godast!

Fy fan vad god min club sandwich var, herre min gud!
Och det  gick fort och var jävligt enkelt, helt perfekt.
Man bara tar 2 brödskivor, jag tog rostbröd.
Sen tog jag tomat, gurka, majonnäs och bacon.
Egentligen ska det vara kyckling och sallad också men jag hade inte det.
Sen steker man baconet och skivar tomaterna och gurkan.
Efter att jag hade stekt baconet så la jag i lite mera smör i pannan,
och sen stoppade jag i brödet där som blir krispigt av smöret.
Jag vände det så att båda sidorna blev krispiga!
Efter det brer man majonnäsen på brödet, jag tog på båda skivorna.
Sen lägger man på tomaterna, gurkan och baconet sen färdigt att äta!
Det tar max 5 minuter och var riktigt gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0