godkväll

För en halvtimme sen kom jag hem från handbollen.
Tittade först på killarna och sen min egen träning.
Jag bestämde mig för att jag tränar imorgon och inte idag.
Jag satte på mig mina nya fina stövlar och en finfin jacka (:
Imorgon vet jag inte om jag ska till skolan, vi får se..
Jag kanske stannar hemma och duschar,
gör mig riktigt fin och bara tycker om mig själv..
Ibland gör jag faktiskt så, det är riktigt bra för en själv faktiskt.
Jag dansar runt i bh och trosor, sätter på mig finkläder,
sjunger till bra musik och tittar på mig själv i spegeln.
Kanske laga någon god mat, eller kanske köpa skräpmat!

Nej nu ska jag försöka sova lite, blev inte mycket av det igår.

Måste vila mina ögon för dom har varit äckligt svullna hela dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0