Har du glömt det?

"Du det är bästa som har hänt mig också.
Allt skit som har varit tar inte bort det faktum att du är en underbar människa,
och att du är allt jag någonsin önskat, om vi bara kunde få det att fungera.
I mina ögon är du den finaste, underbaraste och varckraste människa jag mött.
Det är ganska tragiskt att vi inte fungerar tillsammans just nu,
men förhoppningsvis kan vi göra det en vacker dag. Älskar dig"

 
Idag ska jag bara ligga i sängen.
Jag har hostat och grinat sönder min hals ännu mera.
Jag kan inte fatta att det har blivit som det blivit.
Jag vill inte vakna på morgonen längre..
Ingenting känns värt någonting utan dig,
jag orkar inte ens lägga energi på handbollen längre.
Jag förstår dig inte, och kommer aldrig göra det heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0