Helgen

Imorgon ska jag ha riktigt jävla kul har jag bestämt!
Jag tror att det börjar med att jag och yv drar gott käk,
och sen lär vi hänga lite på stan och sen vidare för att dansa.
Och jag kanske har sån tur att jag får skjuts hem av vicke picke (:
Man kan ju alltid hoppas, gud vad skönt det skulle vara!
Och på lördag har jag bestämt med mamma att vi ska plocka svamp :P
Sen får vi se om något annat dyker upp också, kanske hänga med någon.
Söndagen ska jag spendera med älskade flisan, alldeles för länge sen sist!
Sist vi sågs lämna hon strumpbyxor till mig på mobergs, en äkta vän!
sen skjutsade hon mig lilla biten tillbaka på moppen också ;d
Ja hela helgen är ganska full och jag älskar det verkligen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0