Helgen

Efter jobbet i fredags så var det bara hem och packa sen till Yvonne.
Hon hämtade mig sen drog vi till coop och handlade kladdkaka och glass.
Vi åkte hem och käkade gott och sen kollade vi lite på tv innan vi drog ner på stan.
Först gick vi till på g men det var inga roliga där så vi gick till trädgår'n.
Där var det inge folk alls så vi gick tillbaka till på g och stannade där tills det stängde.
Vi satt med Yvonnes kompisar Chrisse, Masse och Ante, supersnälla!
Jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, och aldrig blivit bjuden på så många drinkar.
Eftersom jag inte mådde så bra så drack jag ingenting utan Yvonne fick min dricka.
När vi sen skulle vidare till mobergs avstod jag och gick och la mig istället.
Men jag hade kul iallafall även om jag mådde skit sen :P

På lördagen så åkte jag och Yvonne ner på stan till house of pain.
Vi skulle snacka med Ante om min tatuering men han var inte där.
Då skjutsade hon hem mig istället eftersom hon skulle till sin mamma.
Senare så gick jag och mamma och plockade svamp, hur mycket som helst!
När vi kom hem så gjorde hon och jag tacos, mums.
Sen åkte vi och hyrde 27 dresses och köpte godis, mycket bra film.
När vi kollat klart började jag rensa svamp som jag tyckte var roligt haha.

Nu ligger jag i sängen och ska pallra mig till duschen.
Familjen ska nämnligen till ikea och handla lite, jag älskar ikea!
Senare ikväll hoppas jag att flisan sover här så jag slipper sova ensam :)


Kommentarer
Postat av: marie

Fin blogg, vad gör du?

2008-09-21 @ 10:58:39
URL: http://marresbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0