Hellu

Igår efter min träning åkte jag direkt till min käresta!
Vi tittade på lite innebandy innan vi åkte hem.
Då kollade vi på dödligt vapen 4 och fikade med tårta :)
Imorse så drog vi ner på stan och handlade lite.
Jag köpte knästrumpor och lite grejer på apoteket.
Jag träffade Mariann på h&m och pratade lite.
Världens sötaste Vegard fyller år idag, skitjobbigt att jag inte får träffa han.
Jag försökte få Mariann att ge honom en peng med det gick inte för sig.
Däremot fick jag ge den när vi 3 fikar tillsammans :)
Har saknat en jävla massa och jag blev skitglad och ledsen på samma gång.
Jobbigt att ses och veta att det inte kommer bli så ofta, om ens alls..
Sen träffade jag Jennifer och bebisen på bussen, supersöt!
Vi satt och pratade och hade det trevligt.

Ikväll ska jag ut och härja, men först ska jag vara med bror.
Vi ska vara ensamma hemma så jag ska lagat mat.

Imorgon kanske jag ska åka limousin (hur det nu stavas)!
Det kommer bli trevligt isåfall :)

På söndag ska jag spela fotboll mot bkv, kul!


Grattis min favorit :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0