home again

Nu är jag hemma igen!
Eftersom jag glömde matteboken hemma så åkte jag hem.
Jag ska plugga här istället med Daughtry i högtalarna.
Jag älskar hans låtar, förutom it's not over för den gråter jag av varje gång.
Ja den är förjävlig mot mig och dum som jag var så lyssnade jag på den på bussen.
Ibland förundras jag över hur dum i huvudet jag kan vara ibland..
Men jag blev glad igen när jag kom hem och öppnade brevlådan.
Där låg taxfree katalogen och väntade på mig!
Och den fick mig att inse att det är nära nu, snart åker jag härifrån.
23 dagar kvar närmare bestämt.
Och jag kan vara världens bästa människa, det kommer du att märka.
Att jag alltid tänker på att göra dig glad, jag är underbar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Daughtry är kanonbra! älskar verkligen hans låtar :)

2008-09-23 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0