I was the one and only before..

Det kommer att göra ont ett bra tag till, det vet jag med all säkerhet.
Du hade en sån stor plats i mitt hjärta, hela mitt hjärta för att var exakt.
Jag var egentligen inte redo när du bestämde dig för att ge tillbaka det..
Du skulle inte ha betytt någonting för mig om jag inte hade mått såhär som jag gjort,
du var mitt allt, min bästa vän och min stora kärlek, det är inte konstigt att det tar tid.
Men för varje dag som går, så blir allt lite lite enklare..
Och även om en del av mig aldrig kommer att sluta hoppas,
så börjar trycket i bröstet att försvinna och tårarna att sluta rinna.
Den enda gången allt blir för jobbigt är när jag tänker på minnen,
eller när någonting påminner mig för mycket om dig..
Jag kan verkligen inte äta bananpizza tex, det är helt sjukt med det går inte!
Jag saknar ditt skratt, din lukt, dina armar runt mig och jag saknar din tröst.
Jag kommer alltid att älska dig.. hejdå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0