"jag bryr mig"

Idag har varit en omtumlande dag..
Från att må riktigt jävla uselt (inte så konstigt), till att må ganska ok.
Jag orkar inte med att må dåligt längre, det gäller att bestämma sig.
Såklart att man må dåligt lite då och då när allt slår en i ansiktet,
men man måste se framåt och tänka mera positivt.
Jag kommer må bra, hitta någon osv osv osv..
Spelarmötet var otroligt roligt, som alltid med mina lagkamrater.
Så jävla mycket skratt så att jag nästan gråter och får kramp i magen.
Jag har alltid kul och jag tycker om precis alla.
Där jag trivs som bäst just nu, och mår som bäst, är när jag tränar med dom.
Mötet med tränare och ledare var inte lika kul, ibland förstår jag inte hur man tänker.
Vissa saker tolererar jag inte, och jag är inte en sån som tittar på när man sårar folk.
Började nästan gråta en skvätt själv faktiskt när jag berättade om min upplandslagstid.
Fjantigt men vad fan, det blir så när man mår lite sämre..


Imorgon ska jag till skolan och sen hälsa på min farfar <3

Btw, grattis till uffes söta och roliga farmor som har namnsdag idag!

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0