poppis

Det är riktigt jävla skönt att kunna sova ut varje morgon.
Jag sover till 10.00 varje dag och är utvilad och pigg.
Det händer knappt ett skit i mitt liv nuförtiden men det ska ändras.
Idag vet jag inte om jag orkar göra någonting, kanske städa litegrann.
Jag vill bara att klockan ska bli kvart i 7 så jag får träna,
och jag är så otroligt glad att jag känner så nu, att jag längtar.
Jag har spelat handboll i 11 år och det är fortfarande det bästa som händer under dagen.
Just nu känns det som min fristad, dit jag åker och allt annat skit i mitt liv försvinner.
Imorgon ska jag förmodligen spela match, vi har inte tagit ut laget än..
Sen är jag bjuden på 18års kalas som jag ska försöka hinna till,
men det kan bli svårt eftersom matchen är inne i stan..
Sen på lördag har vi 2 matcher och sen blir det fest med laget, så jävla kul!
Söndag då? Då har jag nog ingenting bestämt ännu :)
Snart blir det thaimat igen, mumma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0