Skolan

Jag fattar inte hur jag kan tycka om att åka till skolan!
Det kan vara för att jag tycker om att vara bland människor.
Jag tycker om att sätta på mig fina kläder och sminka mig,
det gör jag inte om jag bara är hemma för då blir det mjukisar..
Jag tycker faktiskt om att lära mig nya saker,
det var bara för mycket på samma gång förut och andra jobbiga saker.
Idag när jag pratade med min mattelärare så bestämde vi oss för matte light,
jag är värdelös på matte men när jag väl förstår så går det bra.
Frågan är bara hur jag ska förstå nu när Uffe inte hjälper mig längre :P
Jag får väl överraska mig själv med att vara asbra i matte i år haha!
Ikväll blir det handbollsmatch, ganska kul men jag ville ut ikväll..
Jag blev bjuden av Malin som fyllde 18 igår, skulle varit kul,
jag hade åkt in senare om jag inte hade handboll imorgon också :/

Just nu vet jag ingenting längre, jag vet inte vad jag vill..
Bara det jag tänker får mig att känna att jag sviker dig :(
Jag vet inte om jag vågar, jag vet inte om jag vill..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0